fbpx

… avagy

egy kis betekintés arról, mi mindennel foglalkozom a márkámmal összefüggésben.

Érdekes velejárója a mai világnak, hogy mennyi mindenhez kell érteni ahhoz (a szakmai tudáson, gyakorlaton, kompetenciákon túl), hogy szakmailag működni tudjon egy kvázi kis márka, mint kisvállalkozás.

Érdekes az is, hogy én gyakorlatilag minden kis fogaskerekét szeretem ennek a munkának, legyen az akár szakmai, akár marketing, akár adminisztratív jellegű feladat.

Arra gondoltam, írok Nektek erről egy  sorozatot, aminek a mostani, első részében megmutatom, mik ezek a területek, majd arról is írok részletesebben, hogy egy-egy területben mit szeretek a legjobban.

Amikor elhatároztam, hogy ezt megosztom veletek, magam is meglepődtem, milyen hosszú lett a lista.

Lássuk hát, mik is ezek a területek! 🙂

Szakmai összefüggésben a következő dolgokkal foglalkozom.

Az ügyfeleimmel való együttműködés folyamatában:

  • Új ügyfelek személyre szabott funkcionális táplálkozási és életmód tervének, programjának kidolgozása, amely egy jó vaskos dokumentációt takar.

  • Az ügyfeleim menorálása, ami jelenti elsősorban a személyre szabott figyelmet és törődést, technikailag pedig a heti gyakoriságú személyes vagy online konzultációkat, az emailben történő folyamatos kapcsolattartást, támogatást és az ismeretanyagok hétről-hétre történő átadását.

Annak érdekében, hogy mindig a lehető legjobb, legtöbb és legfrissebb segítséget, támogatást nyújthassam:

  • újabb és újabb recepteket fejlesztek, tekintettel a különféle érzékenységekkel, allergiákkal, intoleranciákkal élőkre is, hogy minél gazdagabb repertoárból tudjanak az ügyfeleim élhető és élvezhető étrendet tartani,

  • újabb és újabb ismeretanyagokat, gyakorlati segédanyagokat dolgozok ki,

  • folyamatosan igyekszem képezni magamat, szakmai könyvek olvasásával és feldolgozásával, szakmai webináriumokon, online és offline képzéseken, továbbképzéseken való részvétellel.

Marketing összefüggésben a következő dolgok is hozzátartoznak a munkámhoz, amik persze mind szakmai kötődésűek is:

  • amikor egy ügyfelemmel végighaladunk egy együttműködésen, minden esetben kérek visszajelzést és értékelést, hiszen úgy tudok folyamatosan fejlődni és fejleszteni és egyre jobbat nyújtani, ha megismerhetem a gondolataikat, véleményüket, utólagosan az egész programjukra visszatekintve is.

  • Ide a blogra olyan témákban igyekszem tartalmas, értékes cikkeket írni, amik tudásban, ismeretben vagy akár gyakorlatias módon tudnak segítséget nyújtani, szemléletben formálódni az olvasóknak.

  • Mivel ma már elengedhetetlen a közösségi médiákban való jelenlét egy márka működ(tet)ésében, a Facebook és az Instagram oldalaimat is igyekszem folyamatosan értéket adó gondolatokkal, praktikumokkal megtölteni. Ez az egy terület – egyelőre -, ahol van egy tündéri segítségem, Vagyóczki Nóra (Social Jungle), aki a feladatok egy jelentős részét végzi helyettem/nekem a kivitelezésben.

  • Van egy kisebb és egy nagyobb facebook-csoportom, ahol folyamatos kommunikációval, aktivitással foglalkozom a közösségem építésével.

  • Kapcsolódó szakmai együttműködéseket alakítok és ápolok, amikkel még széleskörűbb támogatást és segítséget tudok prezentálni az ügyfeleimnek.

Technikai oldalról pedig még ilyesmiket is folyamatosan csinálok:

  • kezelem és menedzselem a honlapomat (amit amúgy magam hoztam létre), a közösségi média oldalaimat és csoportjaimat, illetve

  • mindenfajta adminisztrációs feladattal is elbíbelődök, amit a jogszabályok előírnak, legyen az számlázás vagy az ügyfeleim haladásával kapcsolatos – adatvédelem-biztos – adminisztrációk, statisztikák.

Két dolog van még, ami mindent felölel az előzőekben soroltakból:

  • A stratégiai tervezés, aminek része nem csak maga a stratégia és a tervezés, hanem az is, hogy időről-időre felülvizsgálom a folyamataimat, a haladásomat és monitorozom a saját kapacitásaimat.

  • Olyan vállalkozókkal tartok kapcsolatot, akiknél szintén alap a #lovebrand szemlélet és akikkel kölcsönösen segíteni, támogatni tudjuk egymást. Ez nem is feltétlenül konkrét együttműködéseket jelent, hanem például időnkénti találkozókon való közös ötletelést, együttgondolkodást, kölcsönös inspirációt és konkrét segítséget is.
    Mészáros Róbert személyében pedig egy olyan mentort követek, aki vállalkozók százait segítette hozzá a márkaépítésben a sikerhez, eredményességhez, a küldetésük megfogalmazásához, teljesítéséhez.
    (Apropó! A küldetésemről is hamarpsan írok részletesen.)

Fontos hangsúlyoznom, hogy a legfőbb célom ezzel a sok mindennel, hogy segítséget nyújthassak. Hogy mindaz, amihez értek, amit megtanultam, ismeretet, tapasztalatot, gyakorlatot szereztem, azt mások hasznára megoszthassam velük és ezáltal hozzájárulhassak, hogy boldogabb, minőségibb életet élhessenek.

A sorozat következő részeiben azt fogom megsúgni Nektek, hogy ezekben a részterületekben egyenként mi az, amit a legjobban szeretek, amivel a legszívesebben foglalkozom.

Addig is, ha van kedvetek, nézzetek körül kicsit az oldalamon: mi az a funkcionális táplálkozás, vagy mit takar a mentorálás a különböző választható csomagokban.

Ha kérdésed van, keress meg bátran, örömmel segítek! 

Pin It on Pinterest